Potwierdzamy iż w ramach pogramu dofinansowań „Wielkopolski Program Edukacyjny” do przedostatniego etapu dostały się niżej wymienione projekty:
zbudowanie cyfrowego serwisu zawierającego bazę materiałów instruktażowych w zakresie samodzielnego realizowania zadań – szkolenia z komunikacji
wypracowanie cyfrowej platformy zarządzania procesem organizacji i promocji wydarzeń, rejestracji uczestników i narzędziowej sprzedaży e-biletów – szkolenia z konfliktów
Konferencje Dla Coachów Sprzedaży w Katowicach – treningi z komunikacji
stworzenie platformy mailingowej skierowanej do klienta biznesowego – warsztaty negocjacyjne
wypracowanie portalu na temat ubezpieczeń – szkolenia miekkie
stworzenie serwisu mobilnego prognosticpl świadczącego nowoczesne e-usługi prognozowania szeregów czasowych – szkolenia menedżerskie
zbudowanie uniwersalnego systemu rezerwacji i rejestracji – szkolenia menedżerskie
wzrost konkurencyjności firmy DIVICOM poprzez implementacja elektronicznego projektu B2B wśród partnerów biznesowych – szkolenia sprzedażowe
zwiększenie potencjału badawczo-rozwojowego poprzez pozyskanie urządzeń laboratoryjnych – warsztaty z delegowania
„sporządzenie metody szybkiej estymacji właściwości aerosprężystych samolotu w czasie prób flatterowych w locie” – treningi z obslugi klienta
certyfikacja procesów biznesowych dzięki wdrożeniu modelu B2B w spółce HIPER-GLAZUR Sp z oo – szkolenia z zarządzania projektem
Bioprocedura w służbie środowiska – szkolenia pracownicze
Budowa procesów wspomagających zarządzanie bezpieczeństwem lądowym i morskim – symulatory CZK/CPR – szkolenia z zarządzania projektem
Budowa oraz promocja cyfrowej platformy oceny pracodawców i usług HR – szkolenia ze stresu
CLAW – modernizacyjne narzędzie wspomagające tworzenie gier i osystemowania multimedialnego dla – szkolenia handlowe
Dywersyfikacja produkcji poprzez implementacja innowacyjnej technologii produkcji znacząco ulepszonych zamknięć – warsztaty z konfliktów
Ekspansja na rynki zagraniczne firmy „KRUSZYWA POLSKIE” poprzez udział w targach – szkolenia z obslugi klienta