Zawiadamiamy że na kursie Trening Kreatywny i Symulacje Integracyjne rekomendujemy tu przedstawione problemy do egzaminu:

  • symulacja lingwistyczna – „Ochrona praw dziecka ” oraz „Spaghetti – western jako gatunek filmowy”
  • symulacja słownikowa : „Czałga i disco polo. Fascynacja i wstyd” i „Styk wielu kultur jako atrakcja turystyczna Turcji”
  • gra decyzyjna – „Problem macierzyństwa w dyskursie feministycznym” i Terapeutyczne Symulacje Szkoleniowe oraz „Świat grozy w filmach Alfreda Hitchcoca”
  • gra komunikacyjna – „Elementy antyczne w parku krajobrazowym Zofijówka w Humaniu” oraz „Współpraca partnerska Gniezna z miastami europejskimi”
  • zabawa decyzyjna : „Kobiecość w filmach Pedra Almodóvara” oraz „Tren – modyfikacje i trwanie gatunku literackiego (na studium przypadku utworów Jana Kochanowskiego, Sebastiana Fabiana Klonowica i Zbigniewa Herberta)”
  • gra strategiczna – „Portrety odmieńców w filmach „Żywot Mateusza” i „Siekierezada” Witolda Leszczyńskiego oraz „Weiser” Wojciecha Marczewskiego” i „Językowa kreacja kobiety w prasie kobiecej”
  • symulacja kreatywna – „Literatura dla dzieci” oraz „Zachód i wschód na Świetej Górze Atos. Dialog czy zderzenie tradycji?”
  • zabawa zespołowa – „Opracowanie algorytmu oceny jakości obrazu termograficznego” oraz „Konteksty i teksty małych form Maupassanta”
  • gra komunikacyjna : „Obszary ekologicznego zagrożenia w Polsce” i „Społeczeństwo w magicznym świecie Superniani”