ZADANIE TRENERSKIE NR 1: przygotować studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:

  • O jeden most za daleko; Richard Attenborough
  • Poważny człowiek; Ethan Coen, Joel Coen, Wojenny biznes; Joshua Seftel
  • Okno na podwórze; Alfred Hitchcock
  • Erin Brocovich; Steven Soderbergh, Strzelec; Antoine Fuqua
  • Postrzyżyny; Jiří Menzel
  • Auta; John Lasseter, Jabłka Adama; Anders Thomas Jensen
  • Piraci; Roman Polański, Mucha; David Cronenberg
  • Braterstwo wilków; Christophe Gans
  • Good Morning, Vietnam; Barry Levinson, Gliniarz w przedszkolu; Ivan Reitman
  • Biały oleander; Peter Kosminsky
  • Ja wam pokażę!; Denis Delić

    ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na podstawie teledysku do jednego z poniższych przebojów:

  • Spandau Ballet, Journeys To Glory, Hey, ?
  • Therapy?, Infernal Love, Tilt, Nie wierzę politykom, Dodgy, Free Peace
  • Nirvana, Nevermind, Fotheringay, Fotheringay, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Gabriel, Peter, So

    ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka zrozumiałego formułowania niejasnych informacji. Opracować wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem instrukcję przyjmowania wybranej zwymienionych tutaj medykamentów:

  • 214.0, Leki przeciwjaskrowe – analogi prostaglandyn do stosowania do oczu – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
  • 101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
  • 45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
  • 90.2, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne