ZADANIE TRENERSKIE NR 1: przygotować studium przypadku dot. rozwiazywania konfliktów na bazie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
O jeden most za daleko; Richard Attenborough
Poważny człowiek; Ethan Coen, Joel Coen, Wojenny biznes; Joshua Seftel
Okno na podwórze; Alfred Hitchcock
Erin Brocovich; Steven Soderbergh, Strzelec; Antoine Fuqua
Postrzyżyny; Jiří Menzel
Auta; John Lasseter, Jabłka Adama; Anders Thomas Jensen
Piraci; Roman Polański, Mucha; David Cronenberg
Braterstwo wilków; Christophe Gans
Good Morning, Vietnam; Barry Levinson, Gliniarz w przedszkolu; Ivan Reitman
Biały oleander; Peter Kosminsky
Ja wam pokażę!; Denis Delić
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na podstawie teledysku do jednego z poniższych przebojów:
Spandau Ballet, Journeys To Glory, Hey, ?
Therapy?, Infernal Love, Tilt, Nie wierzę politykom, Dodgy, Free Peace
Nirvana, Nevermind, Fotheringay, Fotheringay, Sting, …Nothing Like The Sun
Gabriel, Peter, So
ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka zrozumiałego formułowania niejasnych informacji. Opracować wiarygodną dla osoby z podstawowym wykształceniem instrukcję przyjmowania wybranej zwymienionych tutaj medykamentów:
214.0, Leki przeciwjaskrowe – analogi prostaglandyn do stosowania do oczu – produkty jednoskładnikowe i złożone
16.0, Doustne leki przeciwcukrzycowe – pochodne sulfonylomocznika
101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
185.0, Leki psychoanaleptyczne – metylfenidat, atomoksetyna
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
90.2, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne